Problemer med dit TV-signal?

Har du problemer med dit tv-signal?

Prøv at undersøge følgende:

  • Er der brud på ledningen og sidder stikkene ordentligt i både tv/radio og antennestikket i væggen?
  • Prøv evt. at skifte kablet, hvis du har mulighed for det.
  • Fungerer fjernsynet korrekt?
  • Hvis du har mere end et fjernsyn, så undersøg, om der er problemer på alle apparaterne.
  • Hvis du har mulighed for at spørge din nabo, om der også er problemer med kabel-tv hos dem, vil det hjælpe os med at lokalisere fejlen.

Har du konstateret problemer med dit TV-signal, kan du kontakte Norlys' kundeservice på telefon 7011 4040.

Besøg kundeservice på Norlys' hjemmeside her


Kundeservice og teknisk support

7011 4040

Kundeservice:

hverdage 8.00 - 21.00

Teknisk support:

hverdage 8.00 - 21.00

weekend og helligdage 9.00 - 17.00